Koetko ongelmia e-ID:n kanssa?
6.6.2018
Uusimman e-ID-päivityksen jälkeen osalla asiakkaistamme on ollut ongelmia sisäänkirjautumisessa e-ID:n avulla.
Mikäli sinulla on ongelmia sisäänkirjautumisessa e-ID:n avulla, poista Mobiilipankki käytöstä ja aktivoi e-ID:si uudestaan. Tunnuslukutaulukolla kirjautuminen toimii normaalisti.
Apua e-ID:n uudelleenaktivoimiseksi voit myös saada tästä videosta: e-ID apuopas
Mikäli sinulla on ongelmia sisäänkirjautumisessa e-ID:n avulla, poista Mobiilipankki käytöstä ja aktivoi e-ID:si uudestaan. Tunnuslukutaulukolla kirjautuminen toimii normaalisti.
Apua e-ID:n uudelleenaktivoimiseksi voit myös saada tästä videosta: e-ID apuopas