Onko sinulla ongelmia lähimaksamisessa?

Osassa debitkorttejamme on ollut ongelmia lähimaksutoiminnossa. Ongelma on nyt korjattu, mutta sinun täytyy aktivoida lähimaksutoiminto voidaksesi käyttää sitä taas.

Aktivoidaksesi toiminnon, seuraa alla olevia ohjeita:

1. Yritä maksaa lähimaksutoiminnolla. Jos osto hylätään, siirry kohtaan 2.
2. Sen jälkeen teet tavallisen korttimaksun sirulla ja tunnusluvullasi. Tämä aktivoi lähimaksutoiminnon ja voit jälleen maksaa korttiostoksesi lähimaksuina. Huomioithan, että yli 25 euron korttiostokset teet aina sirulla ja tunnusluvulla.

Jos sinulla on kysymyksiä tähän liittyen, olet tervetullut ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluumme puhelinnumeroon +358 (0)204 292 920* tai Internetkonttorin tai Mobiilipankin viestitoiminnolla.

*) Puhelumaksut 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti (alv 24 %). Puhelut nauhoitetaan.