Ongelmia sisäänkirjautumisessa tai maksujen vahvistamisessa?

Mikäli sinulla on ongelmia Internetkonttorin tai Mobiilipankin kanssa, voit lukea muutamia vinkkejä, jotka voivat auttaa sinua.

Olethan jo päivittänyt Mobiilipankin ja selaimesi?

Internetkonttori ja monet verkkopalvelut toimivat parhaiten, kun selaimesi on päivitetty. Emme enää turvallisuussyistä tue Internet Exploreria, joten tarkista, että käytät jotain seuraavista selaimista: Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge Chromium tai Safari (mac-versio). Tarkista selaimen asetuksista, onko päivityksiä saatavilla. Koska päivityksiä tulee koko ajan uusia, on hyvä tarkistaa ja päivittää selainta säännöllisesti muutamia kertoja vuodessa. Ohjeita selaimesi päivitykseen löydät hakukoneestasi (esimerkiksi Google) kirjoittamalla "Miten päivitän selaimen" ja selaimen nimen.

Jos sinulla on ongelmia Mobiilipankin kanssa, tarkistathan että sinulla on Mobiilipankin uusin versio? Tällä hetkellä uusin versio on 2.15.0, joka tuli sovelluskauppoihin 14.6.2022. Tarkista myös, että laitteesi käyttöjärjestelmä on päivittynyt uusimpaan tai toiseksi uusimpaan käyttöjärjestelmäversioon. Tämän päivitysmahdollisuuden löydät laitteesi asetuksista.

Jos sinulla on ongelmia kirjautua sisään e-ID:llä, voit ensin yrittää kuolettamalla Mobiilipankki myös taustalta puhelimessasi tai tabletissasi. Voit myös avata Mobiilipankin ja valita valikosta "Peruuta pääsy laitteeseen". Tämän jälkeen kirjaudut Mobiilipankkiin käyttäjätunnuksella, salasanalla, tunnuslukutaulukolla ja tekstiviestikoodilla. Kirjauduttuasi voit aktivoida e-ID:n uudelleen.

Jos asiasi on kiireellinen, soita meille +358 (0)204 292 920. Avoinna ma-pe klo 08.30-18.00.